Japan 14 en 15

30 juli 2018

Toen we gisteren klaar waren met ontbijten reden we met de bus naar de Fuji. Jammer genoeg was het bewolkt en konden we hem niet zien eenmaal boven op 2400 werden we afgezet en moesten we lopend verder, het was heel zwaar. We hadden geklommen tot station acht (3250 meter) want er werd ons verteld dat je vanaf de top niets kon zien uiteindelijk zijn we weer naar de bus gelopen. Maar toen we bij de bushalte waren werd de lucht helder. Uiteindelijk reden we met de bus weer terug. Daarna reden we met de trein naar Tokyo. De volgende dag  (vandaag) waren we eerst naar de vismarkt van Tokyo gereden, daar had je vissen van een paar meter, inktvissen en krabben. Toen we daarmee klaar waren reden we met de metro naar de Tokyo-tower we waren er niet op geweest. Daarna reden we met de metro naar een sumo arena jammer genoeg waren er geen wedstrijden of trainingen, dus reden we naar de wijk akhihabari. Daar had je alleen maar neonreclames en animemensen. Toen we daarmee klaar waren reden we met de metro naar de wijk ueno en hadden we daar wat gegeten.