Japan

16 juli 2018

Om half drie s'middags vlogen mijn vader en ik naar Tokyo Narita. Na drie uur kregen we Het avond eten aan boord. Het was quinoa met groente. Ik moest gaan slapen maar ik kon het niet. Acht uur later na vijf films te hebben gezien kregen we het ontbijt: het was een soort pap van sojabonen meel en citroenjam ik walgde ervan. De yoghurt had ik wel opgegeten. Na elf uur waren we geland op Narita. We liepen uit het vliegtuig en ik dacht dat ik in een sauna was beland, Het was zesendertig graden de hele dag en ook nog benauwd. Na alles gehad te hebben moesten we ook nog in een busje 65 kilometer rijden in 36 graden. We reden door Tokyo en het was immens groot. Uiteindelijk aangekomen bij de bushalte moesten we ook nog een twee kilometer lopen. We hadden onze bagage afgeleverd in het hotel en gingen daarna Tokyo verkennen. We hadden eerst geluncht en daarna hebben we rondgekeken. Om 8 Japanse tijd gingen we eten en zijn daarna weer naar het hotel gelopen.

1. Natasja:
    16 juli 2018
    Pap met sojabonenmeel en citroenjam! Heerlijk!!!! Neem je het recept mee😂. Gelukkig ben je helemaal fan van sushi.
    Lekker Tokio verkennen. Ik kan niet wachten op een paar foto’s.

Dikke kus, mama
  2. Opa en Oma van Delzen:
    16 juli 2018
    Dat is al een hele belevenis, in die korte tijd. Wij kijken naar de volgende blog uit
  3. Funcle Achmed:
    17 juli 2018
    Hartstikke leuk geschreven. Houd moed! Na het zuur komt het zoet. Ik kijk uit naar je foto's. See you at the party!
  4. Elke van Boxtel:
    Wat gaaf. Hoe was Tokyo. Erg benieuwd naar de foto's. Veel plezier. Groetjes van Jochem Fender en Elke