Japan 2

17 juli 2018

Na dat we ontbeten hadden kochten we een metro kaart. Daarna reden we naar de Tokyo skytree het op een na hoogste gebouw op aarde (635 m). We konden maar tot 350 meter. We hadden een paar foto's gemaakt en daarna hadden we wat gedronken. Na de skytree reden we naar de senso-ji tempel. We liepen eerst door de poort met een lampion van 10 meter, daarna een hele grote oude winkelstraat ma et allemaal kleine winkeltjes. Hellemaal achterin stond een hele grote bhoedistische tempel, in de tempel had je hele grot beelden en andere versieringen. De monniken waren een ritueel aan het houden. Naast de tempel stond een pagode en een hele grote tuin. nadat we naar de senso-ji waren geweest gingen we met de metro naar het keizerlijk paleis. Jammer genoeg waren de poorten gesloten van het keizerlijk paleis. Daarna gingen we met de metro terug naar Shinjuku om te eten. Uiteindelijk hadden we sushi gegeten en zijn we daarna weer naar het hotel gegaan.

1. Opa en Oma van Delzen:
    18 juli 2018
    bedankt voor je verslag. Jammer dat niet alles open was. Geniet met je vader. Gisteren avond waren we bij jullie thuis. Opa heeft chinees opgehaald uit Rijen. Lekker gegeten en op tijd naar bed. Nu gaan we naar het station om Henk en Milka op te halen voor een dag bezoek aan Tilburg. .Groetjes voor je vader.
    Opa en oma
  2. Lars:
    20 juli 2018
    Super leuk was vast mooi